OFTE STILTE SPØRSMÅL

 

 

Mange spørsmål melder seg ved kjøp av barneklær på nett. Nedenfor har vi samlet noen av de spørsmålene som vi får oftest fra våre kunder og besøkende. Om du ikke finner svar her på det du lurer på, så håper vi at du sender oss en mail til post@barnogbaby.no, eventuelt poster et innlegg på vår Facebookside. Du kan også ringe oss på 47 94 60 20 .

 

1. Kan jeg få varene hjem før jeg betaler?

Ja, ved å velge betalingsmåten Klarna Faktura eller Klarna Delbetaling. Da får du faktura sammen med varene dine eller tilsendt separat, slik at du har muligheten til å se nærmere på det du har handlet før du betaler for varene.

 

2. Hvorfor virker ikke rabattkoden?

Dette kan skyldes flere ting. De fleste rabattkodene virker ikke dersom du samtidig også bruker en annen rabattkode, eller dersom du bruker koden på varer som allerede er satt ned i pris. Andre årsaker kan være at koden har utløpt eller at den krever at du handler for et minstebeløp. Dersom du opplever at en kode ikke virker som den skal, så håper vi at du tar kontakt med oss, så vil vi rette opp feilen. Vi garanterer at du ALLTID vil få den rabatten som er lovet av oss i nyhetsbrev, på Facebook eller gjennom andre kanaler!

 

Særlig om rabattkoder med en fast kroneverdi

Dersom vi har annonsert med f.eks kr 150 i rabatt på alle kjoler ved bruk av koden ”KJOLE”, så skal du selvsagt få denne rabatten per kjole du kjøper, med mindre noe annet kommer frem av tilbudet. Altså: hvis du kjøper to kjoler, så skal du få kr 300 i rabatt. Butikkens system godtar imidlertid ikke at samme kode blir brukt flere ganger i samme handel. Det vil si at dersom du putter to kjoler i handlekurven, og legger til rabattkoden, så trekkes kr 150 fra. Hvis du deretter taster inn rabattkoden på nytt, så vil den ikke bli godtatt. I slike tilfeller kan du legge inn to bestillinger (eller så mange bestillinger som antall ganger du ønsker å bruke rabatten). Velg i så fall ”hente på lager” for bestilling nr 2, 3 osv så du slipper å bli belastet for frakt mer enn én gang. Du kan også ta kontakt med oss FØR DU BESTILLER, så vil vi hjelpe deg med å få riktig rabatt.

 

3. Har dere flere størrelser eller andre varer enn det som finnes i nettbutikken?

I utgangspunktet har vi ikke det. Vi prøver så langt vi kan å legge nye varer og suppleringer ut i butikken med en gang de kommer til lageret. Det hender imidlertid at vi gjør unntak fra dette, eller at det kan ha sneket seg inn en feil i den funksjonen som viser deg hvilke størrelser som er tilgjengelig. Du er derfor hjertelig velkommen til å spørre oss, dersom du ikke finner den størrelsen du ønsker, eller dersom du savner en spesiell vare som vi har hatt tidligere.

 

4. Har dere et fysisk utsalgssted?

Nei, vårt salg foregår kun via vår nettbutikk.

 

5. Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?

Vi tilbyr for tiden følgende betalingsløsninger via Klarna:

  • Klarna Faktura og Klarna Delbetaling
  • Betaling med bankkort

6. Kan jeg hente pakken min selv, og slippe å betale frakt?

Ja, det kan du. Da velger du "hente på lager" som fraktalternativ. Du vil få beskjed når dine varer er klare for utlevering, og tar deretter kontakt med oss for en nærmere avtale om hentetidspunkt.

 

7. Jeg ønsker å melde meg av Nyhetsbrevet - hvordan gjør jeg det?

Dersom du ikke lenger ønsker å motta informasjon og tilbud fra oss, kan du enkelt melde deg av abonnementet ved å klikke på anvist sted i vårt sist utsendte nyhetsbrev.

8. Kan jeg bestille sporing på min pakke?

Ja, det kan du gjøre. Du kan selv velge fraktalternativ når du står i kassen.

 

Merk at det normalt tar lenger tid å sende varene med sporing ettersom dette alltid behandles som pakker, og ikke som brev.

 

9. Jeg venter fortsatt på pakken min, hvordan kan jeg finne ut hvor i "prosessen" den er?

Hvor langt vi har kommet i behandlingen av din bestilling, kan du se under ”Min konto” når du er innlogget i butikken. Du vil også få e-poster av oss når bestillingen er registrert, når betaling er mottatt og når pakken er sendt. Normalt tar det fra 2-5 virkedager fra du bestiller til du får pakken levert i postkassen din.

 

Hvis du har bestilt sporing på din pakke, så får du tilsendt sporingsnummer av oss straks pakken er sendt. Dette nummeret kan du skrive inn på postens hjemmesider for å finne ut hvor din pakke er til enhver tid.

 

For andre pakker, sjekk følgende:

  • Har du skrevet inn riktig adresse, eller har du flyttet siden du registrerte deg som kunde og ikke husket å oppdatere denne informasjonen ved bestilling?
  • Er pakken for stor til å få plass i postkassen din? Hvis du tror at dette kan være tilfelle, så sjekk på ditt lokale postkontor om den kan ligge der.

 

10. Jeg har bestilt varer, men ikke mottatt noen ordrebekreftelse - er min bestilling gått gjennom?

Det blir automatisk sendt ut ordrebekreftelser med en gang ordren er gått gjennom. Dersom du ikke har mottatt dette, så sjekk følgende:

  • Har det sneket seg inn en feil i din e-postadresse?
  • Er din inbox full, slik at nye meldinger ikke tas imot?

Hvis svaret på begge spørsmålene er "nei": Henvend deg til oss via mail (post@barnogbaby.no), telefon 47 94 60 20, eller kontakt oss på Facebook eller Instagram.

 

11. Hvor lang leveringstid har dere?

Vi pakker normalt alle bestillinger samme dag som de kommer inn til oss, og sender dem med posten påfølgende dag. Deretter avhenger leveringstiden av Posten, som vi bruker som transportoperatør. Normalt bør du motta din bestilling 2-5 dager etter at ordren er lagt inn og betalt.

 

12. Er alle varene på lager?

Ja, alle varer er på lager, og er klare for pakking og sending! Selvsagt kan det forekomme feil, men i såfall vil vi ta kontakt med deg, og gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd likevel!

 

13. Kan dere gjøre tilpasninger på klærne eller andre produkter?

Nei, dette tilbyr vi dessverre ikke.

 

14. Må jeg være 18 år for å handle hos dere?

Vi følger norsk lov, og det betyr at du må være fylt 18 år for å kunne handle hos oss. Dersom du er under 18 år, men ønsker å legge inn en bestilling, så må du ha samtykke fra dine foresatte.

 

15. Jeg har en blogg, instagramkonto el.l og ønsker et samarbeid med dere

Dersom du ønsker et samarbeid med oss, så kontakt oss gjerne på post@barnogbaby.no, eller direkte gjennom det aktuelle sosiale mediet. Vi får daglig ganske mange slike henvendelser, og forsøker å finne tid til å svare alle. I perioder greier vi dessverre ikke å prioritere dette, slik at vi beklageligvis ikke kan love at du får et svar fra oss. I såfall er du hjertelig velkommen til å purre oss opp:-).

 

 


Følg oss på facebook!
Følg oss på Instagram!